TERIMA KASIH UTARA FM

>> Isnin, 19 Oktober 2009

Terima kasih ingin ku ucapkan pada salah sorang otai utara fm iaitu dj siputt yg telah menjayakan untuk membantu ku menyiapkan blog dj-pp.blogspot.com.InsyaAllah bermula dari sekarang DJ PP akan terus memulakan proses untuk memantapkan lagi radio online sabahan UTARA FM di peringkat yang akan mmbawakan kita semua di satu destinasi yang pastinya akan dikenali di seluruh dunia.Saya juga ingin mengucapkan jutaan t.kasih pada Tuan rumputt yang selama ini banyak memberikan peluang2 kepada saya untuk berada bersama anda semua.disini juga saya ingin menyampaikan ucap TERIMA KASIH saya pada rakan2 dj yang lain yang selama ini banyak menyokong saya dan memberikan komitmen yang amat membanggakan.Tidak dilupakan juga orang2 kuat di utara fm seperti wady,wxyz,911,kronic,kulanz,sangguru,dan juga warga kerja UTARA FM yang lain yang selama ini banyak membantu saya.Semoga Allah akan memberkati anda semua walau dimana anda berada......TERIMA KASIH UTARA FM macam biasa juga bah....................

0 ulasan:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP